Gem2008 Forex




Gem2008 Forex14 comentarios: aku pun, yakin, nak, pergi, kursus, ni, sebab, sifu, lan, buat, kalau, tuan, punya, blog, kata, profit, 95, aku, kata, lucro, 100, sebab, aku, xpernah, kalah, comercio, lagi, guna, kaedah, MATH GEM, sifu Lan. (Ada la perda tapi tu memandai2 sendiri nak scalping-sedangkan sifu xbagi scalping) nak untung cepat, sediakan modal besar. Memang xdinafikan, kalau kaedah org lain, membro boleh untung lagi cepat dan lagi besar..tapi kalau kalah kalu, menangis kalau margem de kena Call..lagi cepat rugi. Jangan untung besar hari ni toque tutup akaun esok hari. Biar modal kecik, untung kecik tapi konsisten..daripada untung besar tapi x konsisten, kejap untung, kejap rugi..hati pun x tenang. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dan aku dah berkira2 nak berhenti kerja .. tumpu pada comercio. Nampak kecik kalau modais USD100ia akan jadi USD203 dalam masa sebulan. Tapi kalau anda mula dengan USD 1000USD2030..untung terjamin 1030, xde dok risau kalah trade. Kalu modais USD5K plak atau USD10K macamana nak kembangkan modal setiap bulan 203 tu aku punya strategi pulak la, com base em kaedah sifu..Ni kisah benar ye..kalu korang kan kata aku promover, xkisah. Janji aku dah buktikan apa yang de ajar oleh sifu lan tu. Kalau korang ni jenis genio, memang pandai baca mercado, berani taruk nilat lote besar (nak cepat untung jadi kaya) kira terrer gile, xpayahla pergi..nanti korang kata kelas sifu aku ni lixo plak macam ada satu forum tu dok kutuk teknik GEM..maybe diorg semua tu dah taraf Dewa Forex..xpela .. tapi kalau korang pun xpasti apa yang korang buat bila comercio, lebih banyak rugi dari untung, pergilah kelas tu ..x menyesal punya dengan syarat ikut segala apa yang diajar. Aku, xtau, apa, pun, pasal, forex, sebelum, pegi, kelas, tu. Mas bila tamat kelas 2am pastu aku terus comercio ao vivo nao dan malam tu. Sampai sekarang aku x pandai baca mercado, tapi aku tau aku masuk ikut mana pun aku akan selamat dan akan fechar comercial de pos-negociacao 60 pips dengan kaedah sifu. Salam Saya nak tanya lah..teknik gema math ni akan dapat 60pips setiap kali post ke atau mungkin kadang 20p atau 30p Dia ada tak conjunto TP dan SL lagi satu..berdasarkan pengalaman saudara, berapa lama ya kita manter untuk sampai alvo 60p ni dalam tiga Empat jam..atau segurar lebih dari satu hari tkasih atas info .. ..norminat nak juntar, jadi pesquisa dulu..tq novamente. Para Ida, Salam kaedah MATEMATICA GEM 2008, poder memang. 60pips sehari memang di jamin. Ia kisah ko tunggu brpa jam. Kalo mercado laju, maka cepat lah dapat nao lancado, kalo sebaliknya memang lambat lah juga. Tu lah Sifu Roslan recomendar o comercio guna PDA (samsung i780 ou htc toque cruzeiro) sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi janji ada linha. Computador portatil ou computador Laceh Lah Duk depan computador Seharian. Tpi apa pun terimah kasih dgn Sifu lan telah mengajar ilmu yg memang berksan. Kalo tak yakin lagi, pergi la ikut kursus. Rugi kalo tak pergi hehehehe. Salam..boleh tanye sikit..awk guna kaedah matematica gema kan..bagaimana awk dari modal 2000 boleh jadi 4000 dlm sebulan..sayepun guna kaedah matematica gem juga modal saye 2000 tapi lucro hanya 1000 sebulan..boleh bagi dicas sedikitsaye estudante gem Juge .. nak tanye lagi..saye PDA samsung omnia 2..dh instalar mt4 kt pda ..mcmane nk transferencia sistem matematica gem dari komputer ke PDA saye boleh tunjuk entrou .. dulu aku belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - Lama..kamu akan tahu la teknik ni adalah ciplak teknik orang..amp kamu akan merak sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..buat pesquisa balik kt google salimi..guru kpd roslan. Askum .. ada beberapa perkara penting yg mungkin beliau hanya tahu teori saja tapi dari segi pratikal mungkin blm lg .. dlm dunia investimento ini apa yg paling penting adalah comercio secara tanpa berkehendak..tapi dlm keadaan mcm mana sekali pun insyallah kita tetap blh lucro . Salame arlaut1974gmail. Blog nao encontrado. Blh bg nombor sifu roslan x. Tq aku, pernah, kecundang, dgn, teknik, ni..tak, tau, nak, kata, apa, aku pernah, contactar cikgu roslan ni tnya..aku kena marah pulak. Takpe, bukan rezki. Teknik ni memang bhaya..perlu berjaga2. Kepada bekas pelajar cikgu roslan, jgn sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 kita lain sama Terima kasih slm masih comercio lg skrg slm masih comercio lg skrg Obrigado por seu excelente post. It39s realmente muito informativo e realmente util. Por favor, continue postando. Obrigado novamente. 23traders teknik ni mmg bahaya. Tapi, saya, masih, lagi, pakai, sehingga, hari, ini. Nak pakai teknik ni mula2 kene tgk casticais morubozu dulu. Baru boleh masuk entrada dan ordem pendente. Kalo nak revisao live trading saya login accn. 62652309 senha do investidor. Arpt6it servidor: instaforex-demo buat massa ni saya pakai demo dulu sebab real accn saya mc. Di sebabkan gbpusd mmg par yang gila. Par gbpusd mmg kene pakai cobertura kalau nak lucro. Baru minggu nem saya pakai balik teknik ni. Kali terakhir pakai tahun 2011. As-Salaam Alaikum. Este blogspot e o mesmo que cikgu Rosalan tinha Math GEM200814 comentarios: aku pun yakin nak pergi kursus ni sebab sifu lan buat LIVE TRADING .. kalau tuan punya blog lucro kata 95, aku kata lucro 100 sebab aku xpernah kalah comercio lagi guna kaedah MATH GEM Sifu Lan. (Ada la perda tapi tu memandai2 sendiri nak scalping-sedangkan sifu xbagi escalpelamento) nak untung cepat, sediakan modal besar. Memang xdinafikan, kalau kaedah org lain, membro boleh untung lagi cepat dan lagi besar..tapi kalau kalah kalu, menangis kalau margem de kena Call..lagi cepat rugi. Jangan untung besar hari ni toque tutup akaun esok hari. Biar modal kecik, untung kecik tapi konsisten..daripada untung besar tapi x konsisten, kejap untung, kejap rugi..hati pun x tenang. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dan aku dah berkira2 nak berhenti kerja .. tumpu pada comercio. Nampak kecik kalau modais USD100ia akan jadi USD203 dalam masa sebulan. Tapi kalau anda mula dengan USD 1000USD2030..untung terjamin 1030, xde dok risau kalah trade. Kalu modais USD5K plak atau USD10K macamana nak kembangkan modal setiap bulan 203 tu aku punya strategi pulak la, com base em kaedah sifu..Ni kisah benar ye..kalu korang kan kata aku promover, xkisah. Janji aku dah buktikan apa yang de ajar oleh sifu lan tu. Kalau korang ni jenis genio, memang pandai baca mercado, berani taruk nilat lote besar (nak cepat untung jadi kaya) kira terrer gile, xpayahla pergi..nanti korang kata kelas sifu aku ni lixo plak macam ada satu forum tu dok kutuk teknik GEM..maybe diorg semua tu dah taraf Dewa Forex..xpela .. tapi kalau korang pun xpasti apa yang korang buat bila comercio, lebih banyak rugi dari untung, pergilah kelas tu ..x menyesal punya dengan syarat ikut segala apa yang diajar. Aku, xtau, apa, pun, pasal, forex, sebelum, pegi, kelas, tu. Mas bila tamat kelas 2am pastu aku terus comercio ao vivo nao dan malam tu. Sampai sekarang aku x pandai mercado de baca, tapi aku tau aku masuk ikut mana pun aku akan selamat dan akan fechar comercial de pos-negociacao 60 pips dengan kaedah sifu. Salam Saya nak tanya lah..teknik gem math ni akan dapat 60pips setiap kali post ke atau mungkin kadang 20p atau 30p Dia ada tak conjunto TP dan SL lagi satu..berdasarkan pengalaman saudara, berapa lama ya kita manter untuk sampai alvo 60p ni dalam tiga Empat jam..atau segurar lebih dari satu hari tkasih atas info .. ..norminat nak juntar, jadi pesquisa dulu..tq novamente. Para Ida, Salam kaedah MATEMATICA GEM 2008, poder memang. 60pips sehari memang di jamin. Ia kisah ko tunggu brpa jam. Kalo mercado laju, maka cepat lah dapat nao lancado, kalo sebaliknya memang lambat lah juga. Tu lah Sifu Roslan recomendar o comercio guna PDA (samsung i780 ou htc toque cruzeiro) sebab kita boleh bawah pi mana kita nk pergi janji ada linha. Computador portatil ou computador Laceh Lah Duk depan computador Seharian. Tpi apa pun terimah kasih dgn Sifu lan telah mengajar ilmu yg memang berksan. Kalo tak yakin lagi, pergi la ikut kursus. Rugi kalo tak pergi hehehehe. Salam..boleh tanye sikit..awk guna kaedah matematica gema kan..bagaimana awk dari modal 2000 boleh jadi 4000 dlm sebulan..sayepun guna kaedah matematica gem juga modal saye 2000 tapi lucro hanya 1000 sebulan..boleh bagi dicas sedikitsaye estudante gem Juge .. nak tanye lagi..saye PDA samsung omnia 2..dh instalar mt4 kt pda ..mcmane nk transferencia sistem matematica gem dari komputer ke PDA saye boleh tunjuk entrou .. dulu aku belajar jugak dengan sifu ni..tapi lama - Lama..kamu akan tahu la teknik ni adalah ciplak teknik orang..amp kamu akan merak sakit nya..just jaga2..teknik ni bahaya..buat pesquisa balik kt google salimi..guru kpd roslan. Askum .. ada beberapa perkara penting yg mungkin beliau hanya tahu teori saja tapi dari segi pratikal mungkin blm lg .. dlm dunia investimento ini apa yg paling penting adalah comercio secara tanpa berkehendak..tapi dlm keadaan mcm mana sekali pun insyallah kita tetap blh lucro . Salame arlaut1974gmail. Blog nao encontrado. Blh bg nombor sifu roslan x. Tq aku, pernah, kecundang, dgn, teknik, ni..tak, tau, nak, kata, apa, aku pernah, contactar cikgu roslan ni tnya..aku kena marah pulak. Takpe, bukan rezki. Teknik ni memang bhaya..perlu berjaga2. Kepada bekas pelajar cikgu roslan, jgn sembunyi kan kenyataan. Tolong bangsa2 kita lain sama Terima kasih slm masih comercio lg skrg slm masih comercio lg skrg Obrigado por seu excelente post. It39s realmente muito informativo e realmente util. Por favor, continue postando. Obrigado novamente. 23traders teknik ni mmg bahaya. Tapi, saya, masih, lagi, pakai, sehingga, hari, ini. Nak pakai teknik ni mula2 kene tgk casticais morubozu dulu. Baru boleh masuk entrada dan ordem pendente. Kalo nak revisao live trading saya login accn. 62652309 senha do investidor. Arpt6it servidor: instaforex-demo buat massa ni saya pakai demo dulu sebab real accn saya mc. Di sebabkan gbpusd mmg par yang gila. Par gbpusd mmg kene pakai cobertura kalau nak lucro. Baru minggu ni saya pakai balik teknik ni. Kali terakhir pakai tahun 2011. As-Salaam Alaikum. E este blogspot o mesmo que cikgu Rosalan tinha Matematica GEM2008